Tuesday, June 26, 2012

အာဒိတၱပရိယာယသုတ္ ပါဠိေတာ္ျမန္မာျပန္

 ျမတ္စြာဘုရားသည္ ဥ႐ုေဝလေတာ၌ ေမြ႕ေလ်ာ္ေတာ္မူသေရြ႕ သီတင္းသံုးေနေတာ္မူၿပီး လွ်င္ ဂယာသီသအရပ္သို႔ အလံုးစံုေသာ ရေသ့ေဟာင္းခ်ည္းျဖစ္ကုန္ေသာ မ်ားစြာေသာ တစ္ေထာင္ေသာ ရဟန္းသံဃာ ႏွင့္အတူ ႂကြသြားေတာ္မူ၏။
ျမတ္စြာဘုရားသည္ ထိုဂယာရြာ၏အနီး ဂယာသီသအရပ္၌ တစ္ေထာင္ေသာ ရဟန္းသံဃာႏွင့္အတူ သီတင္းသံုးေနေတာ္မူ၏။ ထိုသို႔ သီတင္းသံုးေနေတာ္မူေသာအခါ ျမတ္စြာဘုရားသည္ ရဟန္းတို႔ကို-
''ရဟန္းတို႔ အလံုးစံုေသာ တရားသည္ ေျပာင္ေျပာင္ေတာက္ေလာင္၏၊ ရဟန္းတို႔ အဘယ္မည္ေသာ အလံုးစံုေသာ တရားသည္ ေျပာင္ေျပာင္ေတာက္ေလာင္သနည္း၊ မ်က္စိသည္ ေျပာင္ေျပာင္ေတာက္ ေလာင္၏၊ အဆင္းတို႔သည္ ေျပာင္ေျပာင္ေတာက္ေလာင္ကုန္၏၊ မ်က္စိအသိသည္ ေျပာင္ေျပာင္ေတာက္ ေလာင္၏၊ မ်က္စိအေတြ႕သည္ ေျပာင္ေျပာင္ေတာက္ေလာင္၏။
မ်က္စိအေတြ႕ဟူေသာ အေၾကာင္းေၾကာင့္ ျဖစ္ေပၚလာေသာ ခ်မ္းသာေသာ ခံစားမႈသည္လည္းေကာင္း ဆင္းရဲေသာ ခံစားမႈသည္လည္းေကာင္း မဆင္းရဲမခ်မ္းသာေသာ ခံစားမႈသည္လည္းေကာင္း ေျပာင္ေျပာင္ ေတာက္ေလာင္၏။
အဘယ္ျဖင့္ ေျပာင္ေျပာင္ေတာက္ေလာင္သနည္း၊ စြဲမက္မႈ 'ရာဂ' မီးျဖင့္ အမ်က္ထြက္မႈ 'ေဒါသ' မီးျဖင့္ ေတြေဝမႈ 'ေမာဟ' မီးျဖင့္ ေျပာင္ေျပာင္ေတာက္ေလာင္၏၊ ပဋိသေႏၶေနရျခင္း အိုရျခင္း ေသရျခင္း ပူပန္ရျခင္း ငိုေႂကြးရျခင္း ဆင္းရဲရျခင္း ႏွလံုးမသာရျခင္း ျပင္းစြာပူေဆြးရျခင္းတို႔ျဖင့္ ေျပာင္ေျပာင္ေတာက္ ေလာင္၏ဟု ေဟာေတာ္မူ၏။
နားသည္ ေျပာင္ေျပာင္ေတာက္ေလာင္၏။ အသံတို႔သည္ ေျပာင္ေျပာင္ေတာက္ေလာင္ကုန္၏။ စြဲမက္မႈ 'ရာဂ' မီးျဖင့္ အမ်က္ထြက္မႈ 'ေဒါသ' မီးျဖင့္ ေတြေဝမႈ 'ေမာဟ' မီးျဖင့္ ေျပာင္ေျပာင္ေတာက္ေလာင္၏၊ ပဋိသေႏၶေနရျခင္း အိုရျခင္း ေသရျခင္း ပူပန္ရျခင္း ငိုေႂကြးရျခင္း ဆင္းရဲရျခင္း ႏွလံုးမသာရျခင္း ျပင္းစြာပူေဆြးရျခင္းတို႔ျဖင့္ ေျပာင္ေျပာင္ေတာက္ ေလာင္၏ဟု ေဟာေတာ္မူ၏။ႏွာေခါင္းသည္ ေျပာင္ေျပာင္ေတာက္ေလာင္၏။ အနံ႕တို႔သည္ ေျပာင္ေျပာင္ေတာက္ေလာင္ကုန္၏။စြဲမက္မႈ 'ရာဂ' မီးျဖင့္ အမ်က္ထြက္မႈ 'ေဒါသ' မီးျဖင့္ ေတြေဝမႈ 'ေမာဟ' မီးျဖင့္ ေျပာင္ေျပာင္ေတာက္ေလာင္၏၊ ပဋိသေႏၶေနရျခင္း အိုရျခင္း ေသရျခင္း ပူပန္ရျခင္း ငိုေႂကြးရျခင္း ဆင္းရဲရျခင္း ႏွလံုးမသာရျခင္း ျပင္းစြာပူေဆြးရျခင္းတို႔ျဖင့္ ေျပာင္ေျပာင္ေတာက္ ေလာင္၏ဟု ေဟာေတာ္မူ၏။ လွ်ာသည္ ေျပာင္ေျပာင္ေတာက္ေလာင္၏။ အရသာတို႔သည္ ေျပာင္ေျပာင္ေတာက္ေလာင္ကုန္၏။စြဲမက္မႈ 'ရာဂ' မီးျဖင့္ အမ်က္ထြက္မႈ 'ေဒါသ' မီးျဖင့္ ေတြေဝမႈ 'ေမာဟ' မီးျဖင့္ ေျပာင္ေျပာင္ေတာက္ေလာင္၏၊ ပဋိသေႏၶေနရျခင္း အိုရျခင္း ေသရျခင္း ပူပန္ရျခင္း ငိုေႂကြးရျခင္း ဆင္းရဲရျခင္း ႏွလံုးမသာရျခင္း ျပင္းစြာပူေဆြးရျခင္းတို႔ျဖင့္ ေျပာင္ေျပာင္ေတာက္ ေလာင္၏ဟု ေဟာေတာ္မူ၏။ ကိုယ္သည္ ေျပာင္ေျပာင္ေတာက္ေလာင္၏။
ကိုယ္အေတြ႕တို႔သည္ ေျပာင္ေျပာင္ေတာက္ေလာင္ကုန္၏။ စြဲမက္မႈ 'ရာဂ' မီးျဖင့္ အမ်က္ထြက္မႈ 'ေဒါသ' မီးျဖင့္ ေတြေဝမႈ 'ေမာဟ' မီးျဖင့္ ေျပာင္ေျပာင္ေတာက္ေလာင္၏၊ ပဋိသေႏၶေနရျခင္း အိုရျခင္း ေသရျခင္း ပူပန္ရျခင္း ငိုေႂကြးရျခင္း ဆင္းရဲရျခင္း ႏွလံုးမသာရျခင္း ျပင္းစြာပူေဆြးရျခင္းတို႔ျဖင့္ ေျပာင္ေျပာင္ေတာက္ ေလာင္၏ဟု ေဟာေတာ္မူ၏။စိတ္သည္ ေျပာင္ေျပာင္ေတာက္ေလာင္၏။ စိတ္၏ အာ႐ံုတို႔သည္ ေျပာင္ေျပာင္ေတာက္ေလာင္ကုန္၏။ စိတ္အသိသည္ ေျပာင္ေျပာင္ေတာက္ေလာင္၏။ စိတ္အေတြ႕သည္ ေျပာင္ေျပာင္ေတာက္ေလာင္၏။ စိတ္အေတြ႕ဟူေသာ အေၾကာင္းေၾကာင့္ ျဖစ္ေပၚလာေသာ ခ်မ္းသာေသာ ခံစားမႈသည္လည္းေကာင္း ဆင္းရဲေသာ ခံစားမႈသည္လည္းေကာင္း မဆင္းရဲမခ်မ္းသာေသာ ခံစားမႈသည္လည္းေကာင္း ေျပာင္ေျပာင္ ေတာက္ေလာင္၏။ အဘယ္ျဖင့္ ေျပာင္ေျပာင္ေတာက္ေလာင္သနည္း၊ စြဲမက္မႈ 'ရာဂ' မီးျဖင့္ အမ်က္ထြက္မႈ 'ေဒါသ' မီးျဖင့္ ေတြေဝမႈ 'ေမာဟ' မီးျဖင့္ေျပာင္ေျပာင္ေတာက္ေလာင္၏၊ ပဋိသေႏၶေနရျခင္း အိုရျခင္း ေသရျခင္း ပူပန္ရျခင္း ငိုေႂကြးရျခင္း ဆင္းရဲရျခင္း ႏွလံုးမသာရျခင္း ျပင္းစြာပူေဆြးရျခင္းတို႔ျဖင့္ ေျပာင္ ေျပာင္ေတာက္ေလာင္၏ဟု ေဟာေတာ္မူ၏။
ရဟန္းတို႔ ဤသို႔ ႐ႈေသာ အၾကားအျမင္မ်ားေသာ ငါဘုရား၏ တပည့္သည္ မ်က္စိ၌လည္း ၿငီးေငြ႕၏။ အဆင္းတို႔၌လည္း ၿငီးေငြ႕၏။ မ်က္စိအသိ၌လည္း ၿငီးေငြ႕၏။ မ်က္စိအေတြ႕၌လည္း ၿငီးေငြ ့၏။မ်က္စိအေတြ႕ဟူေသာ အေၾကာင္းေၾကာင့္ ျဖစ္ေပၚလာေသာ ခ်မ္းသာေသာ ခံစားမႈ၌လည္းေကာင္း၊ ဆင္းရဲေသာ ခံစားမႈ၌လည္းေကာင္း မဆင္းရဲ မခ်မ္းသာေသာ ခံစားမႈ၌လည္းေကာင္း ၿငီးေငြ႕၏။
နား၌လည္း ၿငီးေငြ႕၏။ အသံတို႔၌လည္း ၿငီးေငြ႕၏။နားအေတြ႕ဟူေသာ အေၾကာင္းေၾကာင့္ ျဖစ္ေပၚလာေသာ ခ်မ္းသာေသာ ခံစားမႈ၌လည္းေကာင္း၊ ဆင္းရဲေသာ ခံစားမႈ၌လည္းေကာင္း မဆင္းရဲ မခ်မ္းသာေသာ ခံစားမႈ၌လည္းေကာင္း ၿငီးေငြ႕၏။
ႏွာေခါင္း၌လည္း ၿငီးေငြ႕၏။ အနံ႕တို႔၌လည္း ၿငီးေငြ႕၏။။ႏွာေခါင္းအေတြ႕ဟူေသာ အေၾကာင္းေၾကာင့္ ျဖစ္ေပၚလာေသာ ခ်မ္းသာေသာ ခံစားမႈ၌လည္းေကာင္း၊ ဆင္းရဲေသာ ခံစားမႈ၌လည္းေကာင္း မဆင္းရဲ မခ်မ္းသာေသာ ခံစားမႈ၌လည္းေကာင္း ၿငီးေငြ႕၏။
လွ်ာ၌လည္း ၿငီးေငြ႕၏။ အရသာတို႔၌လည္း ၿငီးေငြ႕၏။။လွ်ာအေတြ႕ဟူေသာ အေၾကာင္းေၾကာင့္ ျဖစ္ေပၚလာေသာ ခ်မ္းသာေသာ ခံစားမႈ၌လည္းေကာင္း၊ ဆင္းရဲေသာ ခံစားမႈ၌လည္းေကာင္း မဆင္းရဲ မခ်မ္းသာေသာ ခံစားမႈ၌လည္းေကာင္း ၿငီးေငြ႕၏။
ကိုယ္၌လည္း ၿငီးေငြ႕၏။ ကိုယ္အေတြ႕၌လည္း ၿငီးေငြ႕၏။ကုိယ္္အေတြ႕ဟူေသာ အေၾကာင္းေၾကာင့္ ျဖစ္ေပၚလာေသာ ခ်မ္းသာေသာ ခံစားမႈ၌လည္းေကာင္း၊ ဆင္းရဲေသာ ခံစားမႈ၌လည္းေကာင္း မဆင္းရဲ မခ်မ္းသာေသာ ခံစားမႈ၌လည္းေကာင္း ၿငီးေငြ႕၏။
စိတ္၌လည္း ၿငီးေငြ႕၏။ စိတ္၏ အာ႐ံုတို႔၌လည္း ၿငီးေငြ႕၏။ စိတ္အသိ၌လည္း ၿငီးေငြ႕၏။ စိတ္အေတြ႕၌လည္း ၿငီးေငြ႕၏။ စိတ္အေတြ႕ဟူေသာ အေၾကာင္းေၾကာင့္ ျဖစ္ေပၚလာေသာ ခ်မ္းသာေသာ ခံစားမႈ၌လည္းေကာင္း၊ ဆင္းရဲေသာ ခံစားမႈ၌လည္းေကာင္း၊ မဆင္းရဲမခ်မ္းသာေသာ ခံစားမႈ၌လည္းေကာင္း ၿငီးေငြ႕၏၊ ၿငီးေငြ႕ေသာ သူသည္ (ၿငီးေငြ႕သည္ရွိေသာ္) မစဲြမက္၊ မစဲြမက္ျခင္းေၾကာင့္ ကိေလသာမွ လြတ္၏၊ ကိေလသာမွ လြတ္ၿပီးေသာ္ ကိေလသာမွ လြတ္ၿပီဟု အသိဉာဏ္ ျဖစ္၏၊ ပဋိသေႏၶေနမႈကုန္ၿပီ၊ ျမတ္ေသာ အက်င့္ကို က်င့္သံုးအပ္ၿပီ၊ မဂ္ကိစၥကို ျပဳအပ္ၿပီ၊ ဤမဂ္ကိစၥ အက်ဳိးငွါ တစ္ပါးေသာ ျပဳဖြယ္ မရွိေတာ့ၿပီဟု သိ၏။
ဤဂါထာမဖက္ သက္သက္ေသာ ေဒသနာေတာ္ကို ေဟာေတာ္မူသည္ရွိေသာ္ ထိုတစ္ေထာင္ေသာ ရဟန္းေတာ္တို႔၏ စိတ္တို႔သည္ (တစ္စံုတစ္ခုကိုမွ်) မစဲြလမ္းမူ၍ အာသေဝါတရားတို႔မွ လြတ္ၾကေလကုန္ သတည္း။

No comments:

Post a Comment